Volgers

zaterdag 19 mei 2018

Mededeling Privacy verklaring!

 Hallo allemaal,
Vandaag een huishoudelijk berichtje ivm met de privacy verklaring die iedereen vanaf 25 mei 2018 moet hebben.
Irene ( is inmiddels van haar blog gehaald)heeft ons veel werk uit handen genomen. Ze heeft zo'n verklaring ter beschikking gesteld. Je mag hem overnemen en naar jou situatie aanpassen.

Lieve Irene, heel erg bedankt ๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน๐ŸŒน dat ik je privacy verklaring over mocht nemen. 

Liefs Crealientje.



Privacyverklaring  isocrealientje.blogspot

Iedereen die om wat voor reden dan ook persoonsgegevens verwerkt, verzamelt of plaatst, is vanaf 25 mei 2018 wettelijk verplicht een privacyverklaring op te stellen. Of je nu een groot bedrijf bent of een hobbyblogger, als er persoonsgegevens worden verzameld of vermeld, is een privacyverklaring verplicht. Dus ook voor mijn blog.


Mijn contactgegevens


isocrealientje@gmail.com


Zie verder op mijn Privacy verklarings pagina hierboven.

Wens iedereen een fijn Pinksterweekend!
Momenteel kom ik niet aan knutselen toe, te druk. 
Ga proberen dit weekend een kaartje te maken :)
Zie jullie leuke creaties wel, en af en toe geef ik een reactie. Dit vond ik belangrijk toen ik het bij Irene zag, daarom deel ik het met jullie.
Succes en tot blogs!
Liefs Crealientje.

5 opmerkingen:

  1. Het houdt ons wel bezig hรจ Isolina! Ik heb het ook maar op mijn blog gezet... wat een gedoe allemaal, we moeten de tijd kunnen besteden om leuke dingen te maken, gezellig blijven reageren en verder maar goed opletten!
    Fijn Pinksterweekend
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Crealien voor het delen hiervan. Ook mijn dank gaat uit naar Irene die dit helemaal heeft uitgewerkt. Voor de zekerheid heb ik het ook op mijn blog gezet.
    Nogmaals heel hartelijk bedankt!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit lief opgeschreven, dank je wel Isolina!
    De post heeft 3 dagen op mijn blog gestaan en er zijn een aantal reacties op gekomen (ook wat via de mail en dat is alleen maar leuk!) maar het is 85 keer bekeken en van de meeste (die het wel gebruiken) hoor ik helemaal niets....daar word ik niet echt vrolijk van en heb de post dus van mijn blog verwijdert! Ze hoeven niet net als jij zo leuk doet mijn naam te vermelden op hun eigen blog maar een dankjewel bij mijn blogpost is toch niet te veel gevraagd???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaren geleden was er ook zo'n toestand omdat blogger zou stoppen en blogloving zou doorgaan......
    Ik weet hier veel te weinig van, moet ik nou gewoon dom volgen, of me erin verdiepen.....ik weet het niet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen