Volgers

woensdag 24 mei 2017

Happy Birthday mijn kleine broertje ;)! Your not getting older, you're levelling up!

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaartje ter ere van mijn broertjes verjaardag!
Broertje 40 jaar is hij geworden maar hij blijft mijn broertje,😍!

Hij is een echte fan van World of Warcraft.
Zijn ouwe zus (ik dus) weet alleen dat het een computergame is en meer niet.
Maar ik dacht daar doe ik iets mee, en het is deze kaart geworden:
 Het is een drieluik geworden, kon ik er mooi veel karakters op kwijt.

 Plaatjes zijn van het net.
Hoop dat het geen problemen gaat geven met auteursrechten enz.



Vandaag dus een feestje.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaartje en leuk dat je me vandaag bezoekt.
Wens jullie een hele fijne dag!
Groetjes Crealientje.



10 opmerkingen:

  1. Toffe kaart voor je jarige broertje. En ja, hoe oud ze ook worden, het blijft je broertje he. Mijn broer (49) heeft een zoontje van 3, en als ik dan aan hem iwts zeg over zijn papa, mijn broerTJE, dan zegt hij altijd dat het niet waar is, zijn grote papa kan toch niet mijn broertje zijn... zo leuk toch...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart heb je voor je broer gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en superleuke kaart voor je 'broertje',Crealientje.Leuk model en figuurtjes en veel op te zien.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw broertje zal ongetwijfeld heel blij zijn met deze gave kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk voor je jarige broer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je broer(tje) hoor en je hebt een super leuke kaart bedacht voor de Gamer! Leuk om die karakters op het web te zoeken en auteursrechten hoef je niet bang voor te zijn...het is eerder gratis reclame hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja zo gaat dat! Broertjes blijven broertjes.
    Mijn broertje is 45 geworden, hihihi. Je kaart is op deze manier zo persoonlijk! Heel leuk bedacht!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je broertje! Leuk 3 luik laat je ons zien, passend bij zijn hobby.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Originele kaart zeg! Daar zal hij blij mee geweest zijn!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just saw this one and what a fabulous card, love what you wrote.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen