Volgers

vrijdag 30 december 2016

One layered kaartjes voor Knutsel en kadootjes!

Goedemorgen blogdinnen,
Ja, ik ben op dreef. 😉

Welkom Diana en Wilma.
Leuk dat jullie mij nu volgen, kunnen we elkaar inspireren met onze creaties.
Gezellig!
Vandaag een 2 tal kaartjes voor de Challenge bij Knutsels en Kadootjes!
knutsels en kadootjes een-nieuwe-challenge 
Het moet een one layered kaartje zijn.
Dat vind ik dus moeilijk.
Dit is het geworden:
Ga nog wel verder oefenen op deze techniek.
 Ik heb al hele leuke kaartjes voorbij zien komen. :)

Ik ga ook nog een tweede kaart maken.
Met stempelen!
Eerst even You tube bekijken hoe je stempels over elkaar moet stempelen.
Die nieuwe technieken zijn allemaal zo leuk.
Hebben jullie een tip over een musthave stempel?
Allemaal een goed weekend,
veel plezier met de jaarwisseling! 
Bedankt voor je reactie,ik lees ze graag. Gezellig!
Groetjes Crealientje.

21 opmerkingen:

  1. Hoi Crealientje, Leuk dat je mijn volger bent geworden, ik volg jou nu ook, leuk...
    De randmal is van Joy! Crafts - Noor! Design nr, 6002/0260.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Nicolette,
      Dank je wel voor je antwoord. Ik ga hem zo bestellen vind hem zo mooi.
      groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  2. Ziet er leuk uit Crealientje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Je hebt flink geoefend! Ze zijn prachtig.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja voor het begin!
      Bedankt voor je bezoekje en reactie.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
    2. Hoi,

      Ik heb net even bij de deelnemers van K&K gekeken. Maar je kaart staat er niet tussen. Als je dat nog even wilt doen ;-)
      Groetjes Monique

      Verwijderen
  4. Leuke kaart crealientje! Fijne jaarwisseling.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Jij ook.
      Geniet ervan. Je bent bijna jarig, leuk.
      Groetjes en bedankt.
      Crealientje.

      Verwijderen
  5. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt,
    vrolijke kleuren en leuk met de tekst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ans,
      Bedankt voor je leuke reactie.
      Fijne jaarwisseling!
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  6. Hele leuke kaart !
    Groeten Ineke, je nieuwe volger !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ineke,
      ja ik zag het al welkom.
      Gezellig kunnen we elkaar inspireren. Ben nu ook volger bij jou.
      Fijne jaarwisseling en tot de volgende keer!
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  7. Een kaart om blij van te worden Crealientje. Gezellig en kleurrijk vind ik 'm. Alvast een fijne en veilige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda.
      Jij ook een goed uiteinde, en geluk in't tuk voor 2017, zoals ze dat zeggen in Twente.;)
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  8. Heel leuk kaartje!! ZO vrolijk en ik herken wat van mijn kaartje in dit kaartje, dus dat valt me dan meteen op in de leeslijst!
    Ook voor jou een goede en gezellige jaarwisseling!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo GerJanne,
      Dat heb je goed gezien. Je kaartje was de inspiratie bron. Ik heb alleen de stempels weggelaten. Heb er nog niet zo veel van vandaar. Ze zijn erg leuk om te maken. Bedankt!
      Groetjes en fijne jaarwisseling.
      Crealientje.

      Verwijderen
  9. En dank je wel voor het meedoen aan onze one-layered challenge. ;-))
    Groetjes,
    GerJanne
    (DT Knutsels en Kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for entering your wonderful card with us at 4 Crafty Chicks this week - Happy New Year! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome way to do your card. I could sit watching tv and make a bunch of them and color when I need. I love this idea. great colors and I will for sure be doing this. Thanks for sharing over at Inspiration Destination.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel oefenen en het gaat steeds beter. Je kaartje ziet er mooi uit, en zal ik je eens iets verklappen zelfs wij (dt-team K&K) hadden wat moeite met deze opdracht. Maar zo zie je maar het is ook goed als we eens uitgedaagd worden...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen