Volgers

zaterdag 10 september 2016

Opkikker kaart.

 
Deze kaart is gemaakt voor iemand die onlangs een naar bericht te horen kreeg.
Ik hoop dat ze de komende tijd al het geluk van de wereld mee heeft,
 en spoedig hersteld.

Kop op, en deze opkikker is voor jou!


Groetjes Crealientje.

De stansen die ik heb gebruikt zijn:
COL1352 kikkers Marianne design Collectables
 Creatables LR0362 hospital van Marianne Design
 Marianne Design Craftable – Basic Shapes Tag Labels – CR1352
Beterschap stans en ik weet niet meer van wie.


De kaart doet mee aan de September Challenge 21 van hobbywinkel de Egel.

9 opmerkingen:

  1. Deze kaart laat in elk geval zien dat je met deze persoon meeleeft Crealientje en misschien weet hij die persoon ook wat op te vrolijken. Het is een leuke vrolijke kaart vind ik.
    Dank je voor je deelname aan de kleuren-challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda,
      Bedankt voor je reactie.
      Het zijn vaak de kleine dingetjes die het hem doen in het leven.
      Groetjes en een goed weekend.
      Crealientje.

      Verwijderen
  2. wat een leuk kaartje daar word je snel beter van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Creaellen,
      Bedankt voor je leuke reactie. Ik zag ook dat je mij volgt al weet ik nog niet zo goed wat het dan inhoudt( ben nog een groentje in blogland ;))
      Ik ga je ook volgen. Wat leuk.
      Groetjes Crealientje.

      Verwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje, super model heb je ervoor gebruikt.
    De kikkertjes blijven echt super!
    Ben je meteen gaan volgen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rimmie,
      Bedankt voor je leuke en enthousiaste reactie.
      Zoals ik bij Creaellen ook aangaf, ik ben nog nieuw in blogland, en weet eigenlijk niet zo goed wat dat volgen inhoudt.:)
      Uiteraard volg ik je nu ook, lol!
      Groetjes Crealientje

      Verwijderen
  4. Hoi Crealientje,
    wat een vrolijke opkikkerkaart heb je gemaakt! En wat leuk dat je meedoet aan challenges. Ik ben volger bij je geworden, want die kun je nog wel gebruiken, anders krijg je geen reacties buiten de challengeblogs.
    Volgen betekent dat je de blogs van anderen bezoekt, kijkt wat ze maken, inspiratie opdoet en een reactie achterlaat, net wat als iedereen hierboven bij jou doet. Jouw reactie daar weer op wordt vaak door de volger niet gelezen, omdat je daarvan geen melding krijgt. Zo'n reactie kun je dan beter achterlaten op het blog van je volger.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo GerJanne,
      Welkom als volger.
      Ja, ik ben nog niet helemaal thuis in het bloggen.
      Elke keer als er een volger bijkomt ben ik super blij.
      Mag ik je vragen hoe komt je Foto op zo'n volg icoontje.
      Dat kan ik niet vinden bij de indeling van het blog.
      Er staat wel een foto bij mijn naam.
      Snap het niet zo goed. Kan je me helpen?
      Bedankt voor je reactie en leuk dat je even kwam kijken.
      Groetjes,Crealientje.

      Verwijderen