Volgers

vrijdag 8 juli 2016

Helemaal in mijn nopjes.......!

           De bestelling van Devo Hobby uit Sneek is binnen!

Hallo allemaal!

Mooi voor het weekend mijn bestelling ontvangen.
Daar word ik vrolijk van!!! 
Mijn man heeft zo een barbecue van het werk, en kan ik lekker gaan freubelen.

De inhoud van de bestelling is:
  • CS0915 Kattebelletje stempel van MD Clear Stamps. 
  • CR1368 muisje,poot afdrukjes,visgraat,botje en bolletje wol van MD Craftables.
  • LR0230 schelpjes van MD Creatables.
  • LR0332 Dolfijn,strandbal, en splash van MD Creatables.
  • CR1279 Meeuw, strand paal,bootje van MD Craftables.  
  • 3 leuke knipvellen gratis gekregen 509135 de 509159 de 509142 van leanecreatief.
  Last but not least,
  • De mooie mal CR1374 van MD Craftables: Box Card. Hier verheug ik mij op!!!
Groetjes en een heel goed weekend toegewenst.
Crealientje 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten