Volgers

dinsdag 21 maart 2017

Wat heb ik me een werk op mijn hals gehaald! (lange post.)

Hallo Allemaal,

Allereerst een warm welkom aan Doris!
Hoi, leuk dat je me bent gaan volgen. Gezellig!
Kunnen we elkaar inspireren.

Dan iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaartjes!

 Nou, de challenge bij Marianne Design is pimp een notitieboekje.
Ik bedacht iets, en dat bleek een hele klus, om het zo te krijgen zoals ik dat wil.
😅😅😅😅😅😅 
Andere Challenges:
Scrapping 4 fun challenge 86-recycling-old-stash
inspiration destination challengeblog AG-no-124 
Het idee is een tuinboekje geworden, waar ik de werkzaamheden van elk seizoen in kan zetten.
(Kalken van het gazon, vijver schoonmaken, pergola aanleggen, zaadjes planten, verpoten bladeren opruimen, goten legen enz.)

Kortom alles rondom de tuin het hele jaar door!

Bij MD vragen ze wel plaatjes van Eline, 
ohhh nee, ik had nog geen idee hoe ik dat op ging lossen.
Kijken wat er in het verleden uit is gekomen en toen naar mijn hobbywinkeltje.
De verkoopster moest een box met ouder materiaal tevoorschijn halen,
en samen hebben we de leuke plaatjes bij elkaar gezocht.
Yes gelukt!

Maar dan ben je er nog niet..........,
elk seizoen kreeg een eigen blad(zo had ik het immers in mijn hoofd).
Alles bij elkaar zoeken en opplakken.
 Done, Easy!

Jaaaa, en toen kwam de truc:  het hele boekje moest uit elkaar en de seizoenen moesten erbij in.

Nou, mocht je zo'n idee krijgen ik zeg niet doen!
Wat een werk om het weer in elkaar te krijgen.
Het heeft me een goed uur gekost!

Maar ondanks deze moeite, ben ik super blij met het tuinboekje,
en dat is een mooi kadootje voor mezelf.
Helemaal HAPPY!
Het was het waard.😉😉😉😉😉😉 

Zijn Jullie al nieuwsgierig............................hier is het dan:

 Notitieboekje is van Action.

  
Baby van Eline, en het boompje is van een tag vel van Eline.
Stansjes van MD.
Papier is een staal van de verfwinkel. 

 Eline animals nr.1, stansjes van MD, papier van Action.


 Varkentjes van Eline animals nr. 4, Stansjes van MD, papier van Action.


 Vogeltjes en uil van Woodland vel nr. 1 van Eline, stansjes van Md, papier Action.


 De pinguin heb ik niet in de tuin hoor,hihihi, hij heeft wel lol bij het glijden!
Eskimo is ook van Eline Sneeuwland ,stansjes van Md en papier ook van Action.
Alle letters zijn met Spectum Noir gemaakt met een alphabet emboss mal een hele oude en ik dacht ook van Eline, weet dat niet helemaal zeker.
Je had vroeger van die blokken(emboss goudkleurige mallen) op elkaar en daar konden deze letter in.

 Een close up!

Het weer knapt hier op! Gelukkig.
Nou ben benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden!
 Misschien ben ik een beetje over enthousiast, maar ik ben ook heel erg blij met mijn kadootje, hihihi,en dat het af is!😊😊

Groetjes en leuk dat je langs kwam, mocht je een reactie achterlaten bedankt!
Ik lees ze graag.
Fijne dag verder, Crealientje.


33 opmerkingen:

  1. Geweldig en wat een werk!
    Vind hem helemaal leuk!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk heb je hier aan gehad, dat is wel te zien. Maar het is wel erg leuk geworden en wat een idee om de seizoenen er in te verwerken.
    Groetje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heeeee ik vind het GEWELDIG!
    Fijne dag nog, lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het resultaat mag er zeker zijn!!!
    Ziet er super gaaf uit en natuurlijk heel handig om zo alles wat er in de tuin moet gebeuren bij te houden. Wel balen dat je er zo lang mee bezig bent geweest, maar je mag er zeer zeker trots op zijn het is je toch maar mooi gelukt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi boekje geworden Crealientje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het geeft niet hoelang je met iets bezig bent toch? Als je maar plezier hebt! En je bent er hartstikke blij mee...wat wil een mens nog meer! hihi Super mooi resultaat geworden en in de tuin kan niets meer fout gaan nu! Veel plezier van je boekje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf, wat een super mooi boekje heb je gemaakt!!
    En ja, die letters dat weet ik nog wel, dat is wel heel erg "oud". Echt heel erg leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt je zeker veel op de hals gehaald maar wat een eer van je werk heb je zo! Heel leuk gedaan.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs gaaf en zeer creatief...TOP
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge 173
    Groetjes van Judith DTteam
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is heel mooi geworden,Crealientje.Je hebt er veel moeite voor gedaan...maar het resultaat is zeer geslaagd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die is leeeeeeeeeeeeeeeeuk! Wat een goed idee!!!
    Je hebt er heel veel werk an gehad maar het was het waard. Nu ik gezien heb wat de bedoeling is, kan ik het idd anders aanpakken :D

    Ik vind hem echt leuk! Want ik ben gek op mijn kleine tuintje!

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. veel werk, zeker en vast, maar telkens als je het boekje vastpakt is het genieten!
    Reuzetof!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, this is a wonderful project and a great idea.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik snal
    Dat het een hele klus was.... je bent lekker aan de slag geweest. Prachtige boekjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heeeeel mooi deze tuinagenda Crealientje...en dan elk seizoen ook een prachtige look gegeven...IN één woord GEWELDIG!!!! die gaat zeker scoren....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat een gaaf ToDo tuinboekje heb je gemaakt, super leuk met al die Eline plaatjes ik heb ze ook nog in mijn voorraad plaatjes map. Veel plezier met je boekje.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooi tuinboekje heb je gemaakt!!
    Was dan misschien wel veel werk maar het resultaat is dan ook geweldig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is prachtig. Je hebt je heel wat werk op de hals gehaald maar het betaald zich wel terug! Mooi gedaan!

    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het kostte wat moeite maar dan heb je ook wat en wat voor een leuk tuinboekje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het resultaat mag er zijn hoor, het is een super leuk boekje geworden.
    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stunning notebook. Love all the seasons!
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, its stunning, love the notebook. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. super gaaf boekje
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog md

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dein Büchlein sieht umwerfend aus.... echt spitze .... bin total begeistert.
    Frühlingshafte Grüße von Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Top, Top TOP wat heb je dit ontzettend leuk gedaan. Voor mij mag jij de winnaar zijn. Wat een werk heb je hiervan gemaakt, maar het resultaat is zooooo mooi. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een werk!! Maar wel supermooi en heel geslaagd.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig tuinboekje heb je gemaakt! Heel leuk met de 4 seizoenen :) Ik ben volger van je blog geworden.
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een werk Crealientje!! Maar het is echt super geworden. Leuk om straks in je eigen tuinboekje te kunnen schrijven.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What a wonderful project!! FUN and adorable...thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. This is so sweet and fun, lovely all those little folk and all your cute layouts, a fabulous project!!!Thank you for sharing it with us at Fussy and fancy and good luck.
    Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beautiful! Thanks so much for participating in the Scrapping 4 Fun Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi,
    Beautiful work, great colors and digi is sensational.
    Thank you for participating in the Scrapping4funChallenge challenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen